Witamy Gość |
Obecny czas to 2022-07-05, 20:56 |
|
Statystyki |
Nasi użytkownicy napisali 17544 postów, 1256 tematów
|
Mamy 8389 zarejestrowanych użytkowników
|
Ostatnio zarejestrowana osoba: KoryEmer
|
Kto jest na Forum |
Przez ostatnie 24 godziny byli na forum: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 29 Gości |
Z zarejestrowanych: Brak
|
Użytkowników w ostatniej godzinie:29 |
[ Kto jest na Forum ] |
Na Forum jest 12 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 12 Gości Zarejestrowani Użytkownicy: Brak Najwięcej użytkowników 135 było obecnych 2020-03-17, 17:19 |
|
|
Tytuł newsów lub strony |
Dowolna tresc opisująca portal, strone, forum ... |
Scenariusze |
Autor: Magnus @ 2009-08-02, 12:27 |
1.Zdobywanie flagi przeciwnika. Klasyka. To pierwszy i na pewno najpopularniejszy scenariusz gry leśnej. Zdecydowana większość gier leśnych (scenariuszy) to modyfikacje i rozwinięcia tej właśnie gry. W grze udział biorą 2 zespoły (liczba graczy dowolna, choć im więcej tym lepiej). Każdy zespół ma swoją flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym, a nie metr pod ziemią). Zawodnik wyeliminowany, czyli „zabity", nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.
2.Obrona Elbląga. Dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe lub po prostu "naparzanko bez gry wstępnej (czytaj - strzelanie bez podchodów)". Dwie drużyny: atakujący i broniący. Obrońca wybiera teren, na którym będzie się bronić i oznacza go (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren). Czas, w zależności od ilości graczy, rodzaju i rozmiaru terenu. Atakujący wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ja podjąć), obrońcy powstrzymując atak.
3.Akcja ratunkowa. Prosta gra polegająca na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny. Jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (antyterroryści) odbija zakładnika (nie tkniętego). Gra na czas ok. 10 min. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić biedaka (wynudzi się potwornie) to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez „swojego" gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany jeżeli nie tknięty powróci do swojej bazy.
4.Ochrona Prezydenta. Scenariusz stary jak świat (no może jak paintball). Jedna osoba musi poświęcić się i odłożyć pistolet (prezydent). Pozostali gr...
[ Czytaj całość ] |
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
Nasze poletko |
Autor: Magnus @ 2009-07-29, 11:54 |
Zdjęcia z pola
1. Nasze pole ma 200mx50m nie licząc lasu i rzeczki.
2. Pole jest ogrodzone
3. Są wydzielone miejsce siedzące ze stołami na ok. 30-40 osób
(za siatką bezpieczeństwa) na przygotowanie się zawodników do gry
4. Posiadamy osobą wiatę z kominkiem
5. Przeszkody:- łącznie jest ok. 60, w tym:
- 1 zamek z dwoma wieżami
- 1 zamek z jedną wieżą
- 1 wieża obserwacyjna (dla sedziego lub obserwatorów)
- 1 bunkier
- 1 przeszkoda szeroka (5m)
- pozostałe przeszkody rozstawione w oodległości 6 m jedna od drugiej
6. Dojazd:
- możliwość dojazdu autobusem nr 22 lub
- naszym busem (za wcześniejszym ustaleniem) lub
- indywidualnie tj. ogólny kierunek na Gronowo Górne, następnie w
stronę Przezmarka i dalej na Sierpin. Ok. 1 km od Kościoła w
Przezmarku znajduje się most po przejechaniu którego (po lewej
stronie) znajduje się nasze pole.
7. Wszelkie pytania na numer: 669 67 21 75 lub 502 305 082
|
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz) |
|
|
Kto jest na czacie |
Na czacie jest 0 użytkowników [
Zaloguj się by wejść na czat ] |
|
|